.: alfa papa helt jävla otroliga - kärlek!

Sitter på tåget hem från Göteborg, helgen har varit kalasbra! De hade inte kunnat bli bättre! Att så många från plutonen kunde komma, i fredags var jag Olsson Andersson Hedberg och Hulten på Victorias och drack ett glas vin åt lite natcho och hade det trevligt. Hem och sova upp vid 9 igen och bege mig in till stan för att strosa runt lite, fyndade ett par skor, en present och en "pyjamas" som killarna kallade den! Mötte upp Olsson och Andersson gick till bolaget, köpte lite rose vin. For till lägenheten för att göra mig klar och byta om till pyjamas, sminka mig och göra mig klar för kvällen helt enkelt. Vickan kom och hämtade mig i en BMW Z3 gick fint den bilen ;) hem till han i fiskebäck, tänkte vi skulle sitta ute men regnet kom så vi satt inne, drack rose och spelade gitarr sen anslöt Johansson och Ström! Lite senare körde pappa Tommy oss till stan där andra delar av plutonen väntade, tog en cider. Sen kom resterande, ett efterlängtat och kärt återseende med dessa personer, fick tårar i ögonen, som jag saknat dem!! Käkade riktigt god middag, drack lite vin och en shotkanna kom in på bordet och de var mycket skratt och snack! Kändes ändå som att det var igår vi sågs sist. Helt underbar kväll. Vi gick vidare och en sväng in på donken, med feta skavsår efter nya skor vandrade vi hemåt på natten någon gång, hel nöjd med kvällen! Vaknade av ösregn ute, in i duschen klä på sig och åka Carlssons nya bil ner till stan lunch/ frukost. Möta upp Olle och fika och göra lite ärenden, på tågstationen kom också Andersson och sa hej då! Helgen har varit hejdundrans BRA! Alfa Papa är bäst! Tack Andersson Olsson Carlsson Hedberg Hulten Ström Johansson Petersson Florin Caap Altebo Mårtensson för en grym kväll och vistelse i Göteborg Sveriges baksida! Juste jag och hultan åkte göteborgshjulet också roligt att se, en sådan utsikt!! Åter igen TACK, vi ses inom kort hoppas jag! Kommer leva länge på denna helg och nu väntar en toppen vecka, de går bra nu! I veckan ska jag på två kalas, ett bröllop och en korfirmation, de ska tränas och jag ska till skolan de måste pluggas massor och ska dejta mina tjejer och kärleken Henrik ska jag också såklart kramas massor med! Hoppas ni mår lika bra som jag, att er helg varit kalas! /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0