.:dålig men ändå så glad!!

Vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera. Förlåt Sofia ;) Men våren är här på riktigt och det är fullt ös hela tiden, är Det inte skola så händer det hela tiden andra saker! Och imorse fick jag ett besked som jag väntat sååååååå länge på jag ska inom kort springa fystesterna för polisskolan, så nu ligger jag i hårdträning för att få min dröm i uppfyllelse! Heja och håll era tummar!! Men som mamma min alltid säger " vill man så går det " och det är det här jag vill!!! Ska göra allt jag kan och mitt bästa! Jag kommer äga ;) haha Jaa man måste tänka positivt! Har precis varit på spinning med Josephine, svetten spruta om man säger så! Sitter nu på bussen till min kärlek! Har lekt med Kenny och Rasmus idag också och Frida var med på lunch i parken, riktigt varmt i solen :)) Imorgon ska jag på rättegång, genom skolan ska vi gå på en sådan och göra en rapport om den, riktigt intressant ska det bli! Och på fredag kl 8 Cirkus går ett X2000 tåg till Göteborg och det ska jag med :D ska träffa mina efterlängtade lumparvänner!! Dem är efterngtade till tusen och det ska bli kalaskul att träffa dem, men blir lite besviken för ström skulle ju sova med mig i en lägenhet... Nu blir jag ensam :( jaajaa förutom de kommer det bli superduper!! Ha de bäst! Vi hörs på tåget eller tidigare kanske ;)) /E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0